A day at the aquarium

På Torsdagen förra vecka bestämde jag mig för en lite spontan utflykt in till Boston med pojkarna. Vi åkte båt och gick till New England Aquarium som ligger precis vid hamnen i Boston. Jag börjar klockan halv nio på morgonen varje dag. Och för att vi inte skulle komma hem alltför sent till den lilles sovstund var vi tvungna att ta 9.15 båten in till Boston. Så på 45 min skulle jag alltså hinna packa lunch, klä på dem kläder, få in barnvagn o alla i bilen samt köpa biljetter och va framme vid båten. Med nöd och näppe hann vi!! Ah just det, det var nästan 30 grader o sol också. Jag va rätt varm kan man säga när vi väl va på båten…  phuu 

Vi fick en fantastisk halvdag inne i Boston. På båtresan hem var vi alla tre helt slut. Dock va killarna crazy-tired haha orättvist 😉 Somnade gott den kvällen!

Kommentera

