Cruisar in the Caribbean

Snart en vecka har gått sen vi åkte på semester. Väldigt roligt och super skönt! Kan starkt rekommendera 😀 När vi kom hem igen var det nollgradigt och blåsigt, kände att jag kunde ha stannat i några dagar till 😉

Den 25 februari flög vi ner till Miami! Ganska okej sätt att fira sin födelsedag på! Men jag ska erkänna att jag saknade alla där hemma! och det kändes inte riktigt som att jag fyllde år då det va 25 grader o sol 😉 20 år?? aaah börjar bli gammal 😮 Besättningen kom till vårt bord på restaurangen på båten och sjöng Happy Birthday för mig och klappade händer, inte alls stelt haha 😀 Gissa om jag blev överraskad

Detta bildspel kräver JavaScript.

One comment

  1. Roligt att du var nöjd med resan. Här hemma är allt som vanligt och ännu ingen vår. Till helgen kommer Frida med barn. Kul. Kram mormor

Kommentera

