Stackars min lilla växt

Hopp då var dagen inne.. Min gröna växt ifrån Ikea har levt färdigt sina vackra dagar 😦

Amerikaner ÄLSKAR air condition!!! Det ska antingen vara jätte varmt eller jätte kallt. I detta fall var det liite för varmt. Växten var inte gjord för att hålla i sådan hetta. Eftersom mitt rum och övervåningen har samma ventilation/fläkt/värmegrej så blir det så att när dem höjer värmen där uppe höjs även värmen i mitt rum. Logiskt? :p och eftersom mitt rum är en aningen mindre än övervåningen så blir det otroligt varmt. Så igår tog det slut för min älskade gröna växt från Ikea, som jag köpt alldeles själv för mina egna pengar. Den ser ännu mer ledsen ut nu och andas sina sista andetag…
12735816_10156443338300456_996799629_n

jaa det var ett viktigt inlägg om min gröna lilla växt. Jag har precis kommit hem ifrån gymmet. Fyyy så jobbigt det va. Så kvavt och svettigt inne på gymmet så jag svettades dubbelt så mycket och var helt slut efteråt. Imorse började jag kvar i sju på morgonen så klockan fick ställas rätt tidigt. Så det har varit en lång dag. Nästan bara en vecka kvar till min födelsedag och tills jag ligger och steker i bikini på en kryssning 😀 😀

Kommentera

