Pappa på besök

Ja vad ska jag säga om de fem fantastiska dagarna? eller rättare sagt, vart ska jag börja? Tiden mellan att min pappa bokade biljett och tills jag mötte han på flygplatsen var så kort. Jag hann inte riktigt hinna förstå att han skulle komma hit till mig i USA. Så det blev mer av en chock, eller nej inte chock.. Svårt att förklara, en konstigt men vääldigt positiv känsla när jag såg han på flygplatsen. Pappa kom på en Lördag vilket även var mitt äldstes värdbarns födelsedag. Så han fick träffa hela släkten på en gång. Både mina värdbarn är galna i tåg, alla olika sorters tåg. Så om du ger dem ett tåg eller liknande i present så är du deras number one. Vilket min pappa gjorde.. Så dem ville hellre leka med honom när han var här :/ loveyou ❤ Dessa fem dagar du va här gav mig extra energi att klara av det sista halvåret!

Kommentera

