5 månader i USA

Jag har alltså bara 7 månader kvar tills mitt äventyr är slut här. Tiden går väldigt fort ! Jag har haft hemlängtan nu det senaste men det är väl bara Januarimörkret :/ Ingen snö har de kommit än heller. Jag har aldrig velat haft snö mer än nu. Verkar som om jag är den ändå här borta som vill ha det haha. Meen om ca två veckor kommer min pappa hit i några dagar o hälsar på!? 😀 😀 whaat Hur hände det? Har inte riktigt fattat att jag kommer få se honom snart att han kommer vara här i USA med mig. LÄngtar!!!

Star wars och speciellt Darth Vader är otroligt populärt just nu för mina värdbarn. Den dära Darth Vader kostymen bärs och tas av och på jag vet inte hur många gånger per dag 😀

Kommentera

