Som att börja om från början

Gooooosh…. Så jobbig det är!! Det är som om att börja om från början, igen.. Att börja träna igen efter den härliga julen är väldigt jobbigt. Jag som äntligen hade kommit något vart då det var ”enkelt” att springa i 12 minuter. Meen givetvis ska det vara som om att börja om från noll. Jag sprang på Onsdagen dagen innan julafton. Jag började igen på lördagen.. Kändes det som att all min träning var som borblåst? Ajjemen! Usch vad jobbigt det var. Körde Cardio.. irriterad, trött och svettig..

Även idag gick jag till gymmet och försökte springa… Funkade i ca sju min sen var jag död. Gick tre min sprang två min gick två min sprang fem.. Inte roligt alls!

Hur kan så mycket försvinna på så lite tid??

12435970_10156277755125456_850530128_n
Kommentera

