Ho ho ho God Jul allesammans

Börjar min första amerikansk/svenska jul på bästa sätt! Skype med släkt hemifrån. Det känns förstås lite sådär för just nu i juletider saknar man dem man gillar mest lite extra ❤ Ska snart ta en dusch och göra mig lite fräsch för att det är julafton (endast) 😉 Mina värdföräldrar blev mer än glada när dem fick veta att skulle få fira ordentlig jul två dagar i rad med massa god mat. Speciellt min värdpappa då han älskar skinka 🙂 Idag blir det att jag visar alla svenska traditioner  vi har på julen och hur man firar riktig jul den 24. Imorgon blir det att jag ska få uppleva min första amerikanska jul. Ska bli mycket spännande och se.

Till idag har jag även gjort en imovie med alla filmklipp som är med på Kalle Ankas jul. Så vid 3 pm sitter även jag här med min värdfamilj och kollar på Kalle Anka klockan tre! 😀

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentera

