Sakta men säkert

Idag sprang jag nästan hela tiden på löpbandet 😀 Inte cardio/intervaller jag annars brukar göra. Jag blev rätt förvånad att jag ens orkade springa i över 5 min på löpbandet. Ja jag vet att det låter lite, 5 min på löpbandet är väl ingenting? Joo för mig är det faktiskt det. Tycker det är otroligt tråkigt att bara springa. Därmed blir det väldigt jobbigt för mig eftersom självförtroendet inte är på topp när det gäller min kondition. Men idag ska ni veta! Sprang jag 12 min i sträck gick i snabbt takt i 5min och sedan sprang jag dem 5 sista minuterna!! 12 min låter inte heller mycket. Men för mig var det som om jag bara flög fram. Jätte härlig känsla! Såå nästa gång blir det 15 min i sträck, o nästa gång 17 och sedan kanske till och med 20 min i sträck 😀 Kanske hinner jag med det till nyår….

Hej Göteborgsvarvet 2017 ;) ;)
12395542_10156258215195456_1588084603_n
Kommentera

