Washington D.C

Jag har haft en underbar helg. Det känns som att jag ska vara utmattad efter en sådan här helg men jag känner mig helt tvärt om. Utvilad och super glad? 😀 vi besökte alla kända memorials i Washington. Intressant och kul att ha fått se allt som man i vanliga fall endast ser på tv eller på film. Mäktigt! Önskade dock att vi hade mer tid. Det regnade en del på lördagen, men eftersom jag är i från Sverige så störde jag mig inte jätte mycket på att det regnade är ju ganska van. Jag blev förvånad över hur rent och lugnt det var i Washington. Väldigt lugnt! Absolut en stad jag kan rekommendera att besöka!   
    
    
    
    
 

One comment

Kommentera

