Because i’m happy

Dagen blev tusen gånger bättre när jag såg att killen som levererar posten hålla i ett grönt paket. Jag flög upp ur soffan och mötte honom vid dörren. Jag har väntat på detta paket nu i, vad blir det? snart tre veckor kanske… Från mamma och Izabella. Vi trodde att tullen hade tagit det eller något liknande haha. Eftersom första paketet levererades på under en vecka. Meen nu är det äntligen här. Jag började nästan gråta när jag plockade upp och såg sakerna. Saknar dem så ❤ En lapp som Izabella hade skrivit helt själv tyckte jag var extra rolig. Eller aa… Om ni inte förstår bilden så kan jag översätta. Jag och Izabella (min lillasyster) Vi retas alltid med varandra om vem som är viktigaste i familjen. ooch på lappen står det inget mindre än att hon är ”viktigast i familjen” hahah så sööt. Mamma berättade sen att hon skrattade super mycket när hon kom på idén och skrev lappen. Bara det tycker jag är jätte roligt 😀 även ifall hon har fel, för jag är ju viktigast i familjen 😉

12166930_10156059376060456_2074004303_n
12167709_10156059376090456_1634398661_n

Skärmavbild 2015-10-14 kl. 18.39.50

Kommentera

