Dag 17 av ca 365

haha när jag inte orkar väcka fantasin till liv så får det bli en tråkigt rubrik :p idag har varit helt okej. Ganska trött idag med. Men har kommit på att jag har hittat en slags rutin. Börjar 8.30 am och så länge som det går försöker jag hålla killarna vid tv:n. Detta lyckas jag med till ungefär 9.30 am, helst så nära 10 som möjligt. Packar väskan med snacks o vatten och åker till en lekplats. På lekplasten är vi i ca 1,5 tim – 2 tim. Sen bär det av hem för lunch. Här i USA finns det knappt någon lunch. Lunchen består oftast något av; mackor, flingor, chicken nuggets, ost etc. Super konstigt. Så jag har inte haft en ”riktigt” lunch på 17 dagar. Efter lunchen är klockan ca 1 pm och då är det dags för minstingens nap time och quiet time för den äldre. Detta varar till ca 3 pm. Utelek är det som oftast står på schemat, springa i vattenspridaren, leka med leksaker, skattjakt osv. Vid 5 pm är killarna trötta, jag med 😉 så den sista halvtimmen är en låång brygga tills jag slutar vid 5.30pm 😀 Men nästa vecka och framåt kommer bli rätt annorlunda då deras skola och pre-school startar samt MyGym (y) Så det tycker jag ska bli bra med lite annat och göra på veckodagarna. Nu ska jag kolla Prison Break med värdmamman 😀 Godnatt!
11933044_10155922070395456_1782705252_n

Kommentera

