Bye bye SWEDEN, Hello USA

Då var det dags! Om fem timmar är jag påväg till Landvetter för att sen bege mig till USA där jag ska tillbringa minst ett år som Au pair. Jag kommer bo och jobba hos en familj. Familjen är vad jag tycker en ganska typisk amerikansk familj. Dem är väldigt snälla och trevliga. Barnen som jag kommer ta hand om är två pojkar på 1,5 och 3,5 år. Väldigt söta! Jag kommer att bo i en stad som heter Hingham vid kusten. Och det ligger ca 30 min från Boston. Detta är ett äventyr som jag fortfarande inte riktigt fattar att jag ska göra. Jag är nervös och nu sista kvällen hemma i Sverige kommer alla de blandade känslorna som man har har haft ett bra tag. Imorgon kommer jag mest troligtvis att gråta när jag ska säga hejdå till min mamma som lämnar av mig vid flygplatsen. Gråten satt också i halsen när jag var hemma idag och sa hejdå till min pappa. Som sagt går dessa känslor i vågor och efter i morgon kommer allt vara nytt o spännande igen!

11908053_10155858978470456_1639269107_n

One comment

Kommentera

