Fint ska det va

Ikväll har jag ätit på en fin resturang med min pappa. Vi pratade främst om att jag ska vara borta i ett år och hur det känns. Men också om mycket annat, väldigt trevligt och mysigt var det! Maten var god, väldig mastig och mättande. Jag måste nog säga att efterrätten var höjdpunkten.. Förvånande? knappast… 😉

När vi satt där och pratade insåg jag att det kanske är sista gången jag ser min pappa på ett helt år 😥 Och att om en vecka befinner jag mig inte i Sverige. Nu när man börjar kunna ta på det, blir det genast mycket jobbigare då man verkligen inser, shit jag ska verkligen göra detta. En skräckblandad förtjusning på något sätt. Jag tänker också på hur mycket jag kommer få uppleva och vilka möjligheter detta öppnar upp för mig. Undra vad det kommer bli av med mig om ett år? ingen som vet…

11868676_10155839742270456_1374953870_n
One comment

Kommentera

