En vecka!?

Nu sitter jag i min soffa o tänker på att detta är den sista måndagen jag kommer spendera hemma i Sverige på ett år. Haha humöret är på topp (y) Det är också nu jag måste börja tänka på packningen, på riktigt. Jag har lagt fram min stora resväska sam min carry-on bag. I dessa två väskor ska jag alltså packa till ett år. Fast visst jag kommer ju shoppa där. Det är ju ändå USA!! som en sa till mig igår ;p Det är tur att jag har en vecka på mig annars hade detta aldrig gått. 7…..6….5…4…3..2.1!

11868827_10155832523785456_1706641840_n
Kommentera

