2 veckor kvar

Jaa ni såg rätt.. Endast två veckor? Det är ganska sjukt att om 2 veckor är jag i USA. Mina känslor inför detta har gått upponer kan man säga. För någon vecka sen var jag jätte nervös. Mest för att jag ska vara borta så länge, ett år.. minst.. ouf och sen att jag bara ska prata engelska, bo hos en helt främmande familj, jag tänker på all den hemlängtan och hur svårt det kommer vara ibland .. Ja många saker att vara nervös över. Men ännu fler saker att se fram emot. Nu har jag kommit till den delen där allt är bra och spännande igen! Älskar den känslan mer än något annat. Jag ska flytta över atlanten till ett helt nytt land, jag kommer bo hos en helt ”ny” familj (både positivt och lite läskigt) jag kommer resa mycket och se mycket av USA, bl a LA som jag har drömt om att få uppleva, jag kommer träffa nya kompisar som är från hela världen, jag kommer bli helt flytande i Engelska, jag kommer tjäna pengar, jag kommer plugga på ett riktigt Amerikansk College eller university och jag kommer lära mig mycket om mig själv och växa som person. Jaa ni ser, ganska mycket mer fördelar än nackdelar. Såå nu är det bara att vänta ut den här sista tiden och göra det bästa av det och umgås med dem jag tycker bäst om!

11846098_10155808345710456_582318803_n
Kommentera

