Regnet det bara öser ner

Äntligen har jag fått komma hem till mitt Alingsås! Dock bara för en snabbvisit över helgen men mycket värt det. Jag är också själv hemma vilket gör det ännu lite bättre och bara vara 🙂 Idag har jag vart med Klara först på Plojen och hjälp till lite där sedan bar det av en sväng till Göteborg för att inhandla lite till min resa t.ex adaptrar o växla lite pengar. Köpte samt ett par vita jeans, som det var hundra år sen jag använde. Det blev inte så långvarigt i Gbg så vi hann tillbaks innan stan stängde så köpte vi en glass. Meen väl på vägen hem så började det ös regna och då menar jag verkligen ÖS regna. haha det var som om hela himlen öppnade sig så vi fick ta skydd under ett tak trots att vi hade ett paraply, dock väldigt litet. Och där stod vi typ i en kvart med våra glassar och tryckte tills det värsta var över 😀 Senare på kvällen drog vi till donken med Marija för lite kvällsmat, ljuvligt 😉
11805993_10155796187395456_785185626_n
11787380_10155796187140456_1282092386_n

Kommentera

