En månad kvar, THEN GOODBYE SWEDEN, HELLO USA

Bara en Måndag kvar.. Endast en Månad, alltså fyra veckor!? Förstår ni hur sjukt lite det är kvar tills jag beger mig till USA för att bo och jobba där i ett år? Nerverna börjar komma nu. Jag tror nog inte jag kommer kunna hantera känslan när jag ska börja packa resväskan (resväskorna) Under min tid kommer jag skriva i denna blogg om min vardag och allt det där som behövs delas med alla.

Jag ska också ladda upp lite bilder och uppdatera vad som hänt i mitt liv sen student. Inga drastiska åtgärder här inte. Men lite om vad jag har gjort och så 🙂 Just nu befinner jag mig på Sveriges absolut bästa ställe! Smögen! Man kan inte mer än älska detta ställe. När jag blir äldre ska jag flytta hit, iaf under en period 🙂

BOS_01 Panoramic_Bostonusa_map_flag1
Kommentera

