Myskväll med mamma

Reeegnet det bara öser neer… verkar som det har kommit en period nu med regn och bara allmänt tråkigt väder. Usch på det.. Men bättre dagar kommer!
Haft en väldigt bra dag idag måste jag säga. Helt okej i skolan, fick sluta tidigt så kunde gå till gymmet och gå på löpbandet innan jag började mitt pt-grupppass. Nya övningar var det idag eftersom det gått halva tiden. Oouf, jobbigt var det! Pulsen steg myycket. Fick ta ett jobbpass idag eftersom det var en som inte alls mådde bra, så fick jag hoppa in. Helt okej dag på jobbet också. Ganska kul faktiskt, bra känsla haha..

Väl hemma blev det mys med mor min. Med Izabella däckad i soffan och Anders bortrest så blev kvällen perfekt hehe. Nej men vi åt god mat, kollade på en film. Sedan fastnade vi i ett samtal som handlar om mammas jobb, psykiska sjukdomar. Vilket jag tycker är otroligt intressant. Blir så fascinerad av alla mammas berättelser från jobbet, med patienter och personal, hur dem jobbar. Kanske blir min framtid, Who knows..

Mamma blev också glad när jag frågade en massa frågor om deklarationen haha. (Då hon tyckte att jag bröjade bli vuxen och ville fråga om sådana saker) Hade fått hem ett papper från skatteverket och hade funderingar kring det, vilket resulterade i ett lång samtal det också 🙂

image image image image
Kommentera

