I did it

Oftast när jag vet att jag ska upp tidigt är det som om jag har en timer inuti mig som väcker mig lite innan väckarklockan ska ringa. Detta hände mig imorse. Klockan var ställd på 6.20 men vaknade vid ca 6.10. hmm konstigt men ja så var det. Hade gärna velat sova vidare men hade heller inga större problem att ta mig upp, klä på mig, fylla vatten flaskan och gå ner på löpbandet. Så nu ska jag gå till skolan strax då vi börjar vid tio över åtta 🙂
11195321_10155458792215456_487676179_n

Kommentera

