Gröt till frukost

Försöker variera min mat men det är svårt haha. Idag till frukost blev det havregrynsgröt med banan, kanel och mjölk! Torsdagar har vi lite sovmorgon, vilket är väldigt skönt. Men idag och 8 torsdagar framöver kommer det bli en aningen stressigt. Vi slutar nämligen skolan vid fyra men då startar också mitt andra pass i grupp med PT. Får vara snabbt och byta om innan lektionen och gå fem-tio min innan haha 😉

Annars är det väldigt fint väder idag! Solen skiner och himmelen är blå! Nu ska jag gå och göra mig iordning för skolan hejdåå

11122076_10155387719355456_501985902_n
Kommentera

