Baksidan av att vara sockerberoende

Jag har nu i tre dagar bara ätit nyttigt och bara små portioner, heller inget socker, godis, chips, glass, fika. Det börjas märkas nu att min kropp inte är van vid detta. Igår mådde jag illa och allmänt dåligt. Imorse så vaknade jag utav att jag svettades som en gris samt en väldigt yrsel. Kanske inte är att jag inte har fått i mig socker, men jag tror det iaf 😉 haha. Och det är otroligt svårt för mig eftersom jag är omringad av godis varje gång jag jobbar och tänker på det hela tiden!

Fast jag är ändå på något sätt väldigt stolt över mig trots att det bara har gått tre hela dagar. Att jag inte ätit något onyttigt alls. Inte ens när jag var på bio !? Hoppas att min kropp snart börja vänja sig vid ett liv utan socker, haha iaf i tio veckor framåt!

Träningen går bra också! Igår var jag på mitt andra PT-pass i grupp oooch det var jobbigt, inte direkt för musklerna men jobbigt för flåset, konditionen.. Det är ju även det jag måste jobba mest på så kanske det inte var så konstigt! haha Hoppas på att se resultat snart för att få upp motivationen lite 🙂 det skulle inte sitta fel!

One comment

Kommentera

