Det handlar om ingenting

Har absolut ingen fantasi nu.. Men bilder från Italien kommer upp snart, så småningom 😉 Idag då har det inte hänt så otroligt mycket.. Vart hemma med min sjuka lillasyster Izabella.. Sedan var jag tvungen att gå till jobbet tidigare. Inte mycket folk på stan alls. I maj ska jag boka möte på den svenska ambassaden i Stockholm för att ansöka om visum. Så då blir det en tripp dit 😀 En weekend förhoppningsvis. Nu försöker jag bara fylla ut inlägget haha I helgen ska jag troligtvis upp till Smögen. Vilket ska bli otroligt skönt, älskar det stället ❤ Starta upp Sommar gott, äta gott, äta godis 😀 Skolan börjar igen nästa vecka och gymnaisearbetet ska va klart då :/ maaaaa

Kommentera

