19 år :D

weeii 😀

Dagen har vart bra från början till slut. Det började med att jag fick en otrolig god frukost hos Klara därav hennes mammas hemmagjorda müsli. Den är himmelskt god kan jag lova er! Bara lukten…. haha sa härom veckan att jag önskade mig det av Klara i födelsedagspresent, hahah mycket riktigt fick jag en skål.. Inte så liten heller, en stor glasburk av Klara, och hennes mamma då 😀 Åt lunch på Thairesturang, efter gick jag hem och kollade skidor när Sverige tog ytterligare ett guld. En fika på stan blev det sen med Klara, Amanda & Marija 🙂 Efter det hem och åt godmiddag, presenter och tårta 😀 Alltså en helt skön och bra födelsedag 🙂 I present fick jag ett jätte gulligt halsband av Izabella som hon hade handla helt själv, duktigt haha 😉 En gosig halsduk sam en resa till VENEDIG 😀 😀 😀 I mars nu (om typ tre veckor?) åker jag och mamma till Italien 🙂 myyss många smileys i detta inlägg 😀 😀I Helgen ska vi också ha lite kalas fika hos pappa, vilket jag ser framemot mycket! :*

11006083_10155189151250456_330724571_nvenedig4venedig_080910_IMG_6675
Kommentera

