Sista dag som 18-åring

VAA!? Hur fort går inte tiden? Imorgon är min 19:onde födelsedag och det kommer vara mitt sista år som tonåring, exakt ett år sedan jag tog körkort. Mitt år som 18-åring har vart väldigt bra lärt mig mycket. Haft upp och ner gångar. Och snart tar det året  slut.. Känner på mig att livet som 19-åring kommer blir grymt. Även ifall det inte händer något speciellt just när siffran slår om. Utan många otroligt roliga saker kommer hända just detta år! Bl a:

Ett år som au pair ? ?

– Väntar svar nu från en familj som bor vid kusten i Boston. Senast på Torsdag kommer jag få ett besked om det är denna familj jag skall tillbringa ett år med. Spännande! Jag kommer blogga under mitt år som au pair. Förhoppningsvis i Boston, inte säkert än.

Jag kommer även blogga om min tid innan min avresa ( som troligtvis kommer bli i mitten av juli eller i början av augusti ) Mer om detta senare i veckan.

Nu idag skall jag spendera min sista dag som 18-åring på gymmet med två mördarpass, 1 timma bodypump samt efter 40 min CX.. Kommer må bra 😉 Ska även få försöka få gjort lite skolarbete nu innan för efter gymmet kommer jag inte orka någonting!

One comment

Kommentera

