Final Match ??

Jag har ju matchas med en familj nu som jaghar skypat med två gånger. Allt känns bra, mejlat med familjen och dem ska göra sitt ”final decision” senast Torsdag. Så senast Torsdag kommer jag få veta ifall jag kommer på hos denna familj och göra min ”Final match”  nervösst Det kan gå åt andra hållet också och att dem väljer en annan au pair framför mig men det har jag lärt mig nu under min tid i matchningsprocessen att det kommer fler chanser och fler familjen så ingen stress! Men jätte svårt att tänka så,, jag vet.. Hjärtat hoppar upp i halsgropen av spänning när man får ett mejl som ser ut så här; 😀

Skärmavbild 2015-02-24 kl. 21.09.06

Oavsett vad som händer för mig detta år kommer det bli ett sjukt år. Antingen kommer jag åka som au pair och få ett fantastiskt år i USA. Eller kommer jag plugga vidare in på högskola och vara färdig med min utbildning (oavsett vilken det blir) redan i mycket tidig ålder. Alltså kan detta bara bli win win. En väldigt skön känsla att ha. Att ha en liten plan för framtiden 😀

One comment

Kommentera

