Nyttiga måndagen

Tror nog att det var i måndags som mitt första och sista träningspass blev för denna vecka. Förkylning och plugga satte sedan stopp för det. Men kan glädjas lite av att efter det passet fick jag ordentligt med träningsvärk i både rygg och mage!

Helgen blir väldigt lugn för mig, eller aa. Bortsett från lite jobb samt plugg men annars så 😉 Det är ju hotellet imon också. Men känner att jag inte orkar det och så vill jag ju självklart spendera fredagskvällen med far min 😉 puss haha Det kommer ju fler tillfällen så no need to cry.

image image
Kommentera

