Svenska mässan

I fredags var det dags för ett besök på svenska mässan. Som gästades av måånga högskolor och liknande. Senaste gången jag var på mässan var det Mydog och det var hundar överallt, lite skillnad denna gång. Men gillar att gå på mässor. Det är intressant på något sätt, oavsett vad som det handlar om. Men blev inte mycket klokare efteråt på vilken utbildning eller skola jag ska välja. Dock ser det ut som så att efter gymnasiet skall jag åka som au pair. Hoppas på att efter tiden i usa att jag vet vad jag vill eller iallafall får en tanke om vad jag vill läsa för något …det var det, snabbt och kort inlägg pusshaj

Kommentera

