Veckan utan socker

Mja.. nästan iallafall haha. Inget godis, chips eller glass har jag lyckats nu vara utan sedan i Måndags. Hehe jag vet att det inte är många dagar men för mig är det det. Och jag tycker jag lyckats väldigt bra. När jag fikade på stan med vänner tog jag någon müsliblanding istället för en muffin eller kladdkaka ;o Träningen denna vecka har också gått bra, 40 min på bandet, bodypump samt promenader, nu idag skall jag till gymmet 🙂 (y) 
10799304_10154742908185456_1596367473_n

One comment

Kommentera

