carrot kill

Då var det äntligen dags igen! Årets Carrot-Kill 😀 Alla elever som är med i detta går verkligen in för det. Tar det på största allvar. Det är alltså ett sorts ”spel” om anordnas för eleverna på skolan. Man betalar tio kronor och får en morot samt en lapp med en annans elevs namn på. Då skall man under veckan gå runt och leta efter denna person och ”hugga” han/hon i ryggen medans man säger – Carrot Kill!! Då får man denna personens lapp med ett annat namn på och så håller det på så tills det nästan inte finns några kvar. Och nu på fredag slutar det och den som fått flest lappar/namn vinner! Fri zonerna är endast under lektions tid samt utanför skolan, annars lever man farligt 😉

Men jag åkte tyvärr ut igår. Blev alltså ”dödad” av en tjej som hade fått mitt namn på hennes lapp. Lite surt kanske hehe. Men jag han ”döda” en person och när jag var mitt i jakten på mitt andra offer kände jag moroten i ryggen :/ haha menmen kul så länge det vara 😀 haha

10723361_10154688616945456_1685358733_n
2 comments

Kommentera

