Nu är det på gång

på riktigt… Denna vecka har jag kommit igen med träningen… igen. 😉 haha Först i måndags så sprang jag på vårt löpband, Tisdags bodypump, Onsdags, CX-Work, Nu idag Torsdag körde jag bodypump igen! det skall jag köra nu ett tag tänkte jag, pumpen. Nu när jag väl har kört det lite och kommit igång så är det ovärt att bara sluta. Så är det väl med all träning. Så denna vecka har min rumpa och axlar tagit stryk och det känns att jag har tärnat, vilket är oerhört skönt! 🙂 Hoppas att detta håller i sig även nästa vecka och många därefter 😉

I veckan hemma har vi inte heller haft något internet. Men tro det eller ej jag har faktiskt överlevt haha. Kanske som ett test inför nästa vecka då jag skall lämna in min dator.. scaryy 😉 Under tiden passade jag på att läsa färdig Fifty shades draker ! 😀 gaaalet bra! Sjukt taggad på trean, som också är den sista i triologin Fifty shades of Grey. Lite ledsamt är det ändå då för man vill inte att det ska ta slut ;/ 🙂 I helgen måste den boken införskaffas

326966-11-1337326391383 201213019853327687710_sbig inspiration_1910420141
2 comments

Kommentera

