Koncentration på plugg

Skolan gick rätt snabbt idag tycker jag allt. Ingen speciellt hände, därav ingen speciellt jag behöver skriva om. Efter skolan gick jag och Annika till hälso för ett lite lättare gympass. Då träningsvärken fortfarande sitter i och som den troligtvis kommer göra imon också haha

Vi har ju prov i världens flummigaste ämne nästa vecka. Med det menar jag att det är så abstrakt så oklart så man blir helt förvirrad. Jag pratar om Filosofi… Väl hemma hos Annika gjorde vi super goda pannkakor med keso och jordgubbar!! Mums Efter det var vi redo för timlång pluggning 😉 När man väl har kommit in i ”pluggmode” så går tiden rätt snabbt och man hinner med mycket. Vilket vi gjorde.. vi satt ca 2,5 timmar?! Det är ju as långt för att ha full koncentration på just ett sådant ämne som filosofi. Blev jag något smartare då? Mjaa. .. jag tror nog faktiskt det! Haha får bara underhålla detta nu tills nästa vecka så denna dag ej var förgäves..

Men nu är det dag för mig att hoppa i sängen och läsa min bok! Godnatt

image image image
Kommentera

