Kvällen spenderas på så sätt

I soffan efter en grymt jobbig träning som bestod av Bodypump. Ahh.. det finns nog knappast jobbigare pass, iaf inte som jag har testat på. Ligger nu i soffan och får ont i magen när jag skrattar eller hostar. Dock älskar jag just den sortens träningsvärk och det överhuvudtaget. För då får jag ett kvitto på att träningen gav lite :p

Ligger i soffan invirad i en filt med tjocktröja samt mjukisbyxor. Såå otroligt kallt ute, verkar som om det inte är någon skillnad på inomhus elr utomhustemperaturen.

Vi bor väldigt centralt och nu när det är början till riktig höst är det ju självklart dags för Ljus i Alingsås. Ser ut som om vi kommer få en väldigt fin utsikt haha (y) otroligt mysigt med detta evenemang 😉

Meen nu ska jag sova då det blir tidig uppgång!! Byee

image

Kommentera

