Uppladdning från mobilen

Äntligen har jag fått ordning på min inloggning och så, så jag kan ladda upp inlägg samt bilder från mobilen. Har försökt nu ett tag med glömt av mitt lösenord.. haha kanske säger en del att jag inte bloggat på ett tag. Meen nu tog jag mig i kragen och fixade till det problemet!

Nu har jag precis.. eller aa för 22 min sedan avslutat min tvkväll som består av först BB,  Big Brother.. (för dem som.inte visste 😉 ) sedan direkt efter blir det Paradise Hotel.. Otroligt roliga, dumma och sköna människor i båda programmen haha underhållande xd

Nu ligger jag i min säng och försöker att inte på att jag ska upp imorgon  klockan sju för att börja skolan vid åtta.. plus att det blivit IS kallt nu på en väldigt kort tid… Paniken.. måste inskaffa mig en vinterjacka och det är snabbt!!

En snabb grej nu bara innan jag avslutar detta inlägg.. Jag läängtar verkligen till Ljus i Alingsås!! 😀 så nu vet ni det haha.. God natt på er ❤

One comment

Kommentera

