Då var det dags igen…

Jaa, då var det ju detta med träningen igen då… Jag har nu påbörjat träningen på nytt efter flera försök. Hoppas bara att denna gång så håller det en längre tid. I skolan känns det som om det är lugnet före stormen, vi i media har nästan inga prov eller läxor !? Visst jag klagar inte men det känns bara så konstigt. Så jag går runt här hemma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det kommer väl snart fös oss också, får nog bara ta och njuta av denna ”lugna” period ;p

Kommentera

