SOMMARLOV

ÄNTLIGEN!

phuu.. som jag har längtat. Haft ett och annat att tänka på nu det sista så har inte haft tiden och orken till bloggen. Men nu tänka jag lägga upp bilder på min start av mitt sista sommarlov. Lite ledsamt men ändå kul för nästa år tar jag studenten! 😀

För att det inte ska bli en mil lång text ska jag sammanfatta mig kort och låta bilderna tala för sig själva. Nästan hela fem dagar spenderade jag i Stockholm med två super goa tjejer, Klara & Amanda. Visst lite små tjafs här och där men tyckte att vi klarade oss väldigt bra 😉 Kan √ ett par saker 😉 bl a stå längst fram på en konsert, o fightas, vara uppe i över 20 tim, köa i över 12 tim, första ”lång” resa själv med kompisar 🙂 Att vissa hade köat i nästan över vecka fick vårt ”börja köa kl 5 på morgonen”-låta som mesigt. Då jag tyckte det var överdrivet. Men nu i efterhand förstår jag vad som krävs om man vill ha en hyfsad på ståplats till sådana här typer av konserter. Ja otroligt många saker, men med två ord kan jag sammanfatta alltihop. Roligt & Kaos ! pusshejj

BildBildBildBild10382820_10154216338130456_6246015075434715881_nBildBildBildBildBildBildBildBildBildBild
.
En aningens svårt att koncentrera sig på att ta bilder medan man nästan blir ner mejad.. Så det förklarar ju kvalitén på vissa bilder hehe. Vill ju så gärna tillbaks till Stockholm. Dels till konserten men även staden. Har även fått otroligt mycket mersmak för konserter i övrigt! 😀 Samt nu taggar jag att åka upp till smögen, närmast nu till midsommar även resten av sommaren ❤

Om ni inte förstod så var vi på One Direction 😉 (Pik till ”du vet vem du är”)

Kommentera

