lite uppdatering

Snart tio dagar sedan jag bloggade, har vart lite mycket på det senaste. Fast ändå inte haha, har kanske inte tänk på det. Men iallafall. Förra helgen spenderades på Hållö med hela släkten på enasidan 😉 Super kul o mysigt var det!. Tur med vädret och allas humör. Bilder kommer troligtvis eller inte, inom en snar framtid. Även klippt mig, äntligen fått iordning på mitt hår, alltså en färg ;p

Nu i helgen är jag hos pappa. Skönt är det. Vad jag ska göra då? hmm nej ingeting, elr joo förutom plugga EU-äckliga-frågor samt plugga matte ;/ Annars har jag inget speciellt för mig. Beställde ett par skor från Bubbleroom i veckan, dem kom idag. Blev super glad, men givetvis när jag testar dem hemma så har dem spikat in spiken i skon, så hepp, såklart måste jag nu skicka tillbaks dem.. 

TAGGAR om 28 dagar, !! även sommaren på Smögen 😀 Image ImageImageImage

Kommentera

