börjar vädret bli sämre?

Regnigt och kallt idag. Ingen höjdare precis. Men finns en positiv sak med det. Skall hem till pappa idag, det betyder att jag kan krypa ner i soffan, kolla på breaking bad utan att få dåligt samvete! haha så bra 😉 Fast ifall det blir bättre framåt eftermiddagen, har jag med mig träningskläder, just in case 😉 Nej idag känner jag för en riktigt soffdag hehe.. Kanske skriver lite på svenskakrönikan, ooh även lite matte :/ Hoppas solen bara tar en dag ledigt och att detta ej skall hålla i sig en längre tid. 

På morgonen idag kl 08.00 skrev vi nationelltprov i engelska, skrivdelen. Vi alla plus andra klasser satt i den stora aulan och skrev. Första gången för mig iallafall. Kändes lite läskigt men ändå spännande, nästan som i en amerkansk high school film 😉

Kommentera

