underbar helg

precis vad jag behövde!

Fredags lite stressigt men blev ordnade upp sig tillslut  det också 🙂 Skola, jobba, äta middag med pappa o Emil och sedan fest på kvällen, en aningens fullspäckad dag. Men väldigt lyckad! Otrolig rolig fest också, haha! Lördag gjorde jag inte så mycket utan hjälpte pappa i trädgården, kollade gossipgirl, handlade, kolla Hangover 1&2, godis och dipp m morötter, samt även grill på det 🙂 

Idag då ungefär samma, inne på sista säsongen av gossipgirl, vilket känns skönt att avsluta den nu, kanske börja med en ny? vart ute o sprungit en bit/även pw. Äntligen fixat min cykel, om inte detta håller så skrotar jag den! Grillat, farfar och Gunilla på besök. Resten av tiden, vart ute i solen och typ dött av värme, då det nästan var varmare än vad det brukar vara på sommaren. Menmen skall ej klaga på det. Alltså en helt fantastisk helg, och jag mår bra! 🙂 Inga beskymer förutom skolan, samt lite träningen men utöver det känns allt väldigt bra nu. Otroligt skönt!

Kommentera

