Perfekt väder för fiske

Medan mamma och Anders var ute o sprang så passade jag Izabella och då tyckte vi att det var ett perfekt ställe att ta en liten fisketur 😉 Klockan var väl vid ca 18-19, ljummet ute, super skönt! Tur också att vi bor precis vid det bästa fiskevattnet, ån! 😉 Senare på kvällen tog jag mig i kragen och själv gick ut o sprang. Hade som mål att inte stanna på hela rundan.. Vilket jag faktiskt lyckades med, kanske inte världsrekord tempo 😉 haha men ett behagligt och jag klarade mig runt, nöjd är jag iallfall 🙂 Annars idag har ett problem löst sig, så äntligen kan jag andas och bara vara. Nu är det bara skola och träning som får min fokus, inget annat! speciellt då 😉

ImageImageImage

 

Kommentera

