Lite annorlunda kvalitetstid med bror min

Påsklovet började med bra dag. Fint väder och inget speciellt planerat. Morgonen spenderade jag i garaget och försökte fixa min fula cykel. Ja, jag är arg på den.. Dock haft den en tid, går alltid sönder med jämna mellanrum. Idag gjorde jag ett sista tappert försök att fixa det vanliga problemet. Men efter ett antal försök fick jag nog inse att den har gjort sitt. Iaf jag kan inte göra mer. Även Emil kunde inte få iordning på den. Menmen det va en liten intressant grej ni just läste haha.

Efter det så gick jag o Emil till stan för att möta upp Klara för lite strosa runt på stan ;p sedan bar det av till kalas.

Nu på kvällen fick jag Emil att kolla en del gossipgirl avsnitt, och han gillat det faktiskt, tro det eller ej! Sedan en massa videos på onedirection och parodier på dem. Fick även där fram ett skratt eller två 😉 haha

20140415-002521.jpg 20140415-002532.jpg
Kommentera

