just chilling..

igenom livet.. För nu iallafall. Inte bloggat på ett tag som nu säkert ha  märkt. Inte haft tiden och orken. Även haft en del att tänka på de senaste dagarna. Nu denna helg slog det mig, närmare sagt igår. Att just nu mår jag bra och är glad. Att mitt liv inte är så dåligt ändå, att jag bara ska bry mig om dem som verkligen bryr sig om mig. Strunta i allt som bara tar energi ifrån mig. 

Vad har då hänt dem senaste dagarna? I skolan känns det som om att det är lugnet före stormen. Alltså lite för lite o göra? Eller är det bara jag som känner så? kanske är det mycket men bara jag som inte ser det. Iaf har jag gjort allting som jag kan i skolan. Ligger inte efter eller något på det sättet. Ah får nog bara ta och gilla läget medan lugnet varar 😉

Träningen går väl sådär. Men man kan väl säga att jag har koll på läget. Inte jätte bra men heller inte super dåligt. Men det kunde vart bättre, hoppas att jag snart hittar den super motivationen att komma igång ordentlig så det händer någonting nu!

Geocaching är den allra ”nyaste” och mest spännande sak som ”kommit in” i mitt liv/intressen. Min pappa visade detta för mig en kväll och jag blev intresserad direkt. Det är ett reality spel som går ut på att du efter en karta i din mobil (i en app) ska följa till olika ”skatter” som finns utprickade lite varstans. Detta ”spel” har funnits i ett antal år och finns över hela världen. Otroligt spännande när man är ute på jakt efter burkar och ledtrådar till nästa gömställe. Men det gäller också att inte bli sedd av några andra som är ute på samma jakt!;)

Denna helg är jag hos pappa, vilket är skönt. Det gillar jag! Igår var vi på en välgörenhets match till minne av Niclas Hemlin som gick bort i cancer 2011. I ena laget var det alla IBK;s tränare som mötte Glenn Hyséns allstars. Detta lag bestod av ett antal olika kändisar bla Stefan Holm, Bert Karlsson, Christian Olsson m.f. Ingvar Oldsberg var speaker. Haha det var väldigt roligt att kolla på en matchen och se några välkända ansikten. 🙂 Påsklovet är redan här och börjar imorgon. Kan säga att det kunde nog inte komma mer lägligt 😉 Otroligt skönt. Skall också sitta barnvakt åt mina kusiner igen på Onsdag, vilket ska bli kul. Sedan på Torsdagen ska jag ta mig själv upp till Kungshamn för en helg med påskfirande med släkten ❤

ImageImageImageImageImage

 

Kommentera

