ännu ett onödigt inlägg, nu om säkerhetskopiering

Ja, tänkte då en gång för alla säkerhets kopiera min Iphone och lägga över alla bilder till en usb-platta. Att jag äntligen skulle få gjort detta efter många gånger då jag har sagt, eh, tar det en annan gång.. Nu då satte jag mig med min gamla dator och hela köret. Börjar kopiera bilderna, krånglar lite och får kopiera typ hundra bilder åt gången, så krånglar det ännu mer.. Vet inte ens om alla är på usbn. Aja, det hela slutade med att det dök upp en ruta på datorn efter säkerhetskopieringen at tjag var tvungen att återställa den. Happ, fick jag ju göra det också, ställa in språk o tid.. Och nu ladda ner alla appar igen.. Hehe lite krångel, men ska ej klaga, inget riktigt problem detta. Finns värre saker! 😉

Kommentera

