Springa kan vara något av det

jobbigast jag vet.. Ogillar det verkligen så mycket, dels för jag tycker att det är sjukt jobbigt, sätter också en otrolig press på mig men även också att det är så tråkigt. Önskar att jag bara hade den egenskapen så jag kunde typ flyga fram i spåren utan minsta ansträngning. Menmen det är långtifrån det kan man lugnt säga. Ifall jag ska springa vill jag göra det själv, så slipper jag jämföra mig med någon annan och bara tänka på mig själv. Men i måndags gick jag med Annika och Klara ut på en löp/gå tur. Gå-snabbt och intervall biten fixar jag utan problem. Meen så kommer det till löpningen.. ja jag säger det igen, ogillar det något så otroligt… ImageImageImage

 

Kommentera

