Helgen som varit

Helgen som varit var bra. Åkte på ett litet mindre äventyr då jag körde och hämtade Emil i Långared. Vilket var lite spännande 😉 Sedan åkte jag och Klara på en spontan Mc Drive In 😀 Kan jag checka av det haha Sedan på Söndagen hade jag tänkt en lugn promenad då vädret var super fint. Men precis när jag kommit utanför dörren ser jag Ida komma springandes. Då visste jag att det var kört. Japp, det blir en löprunda/intervaller för mig runt Gerdsken.. mmh inte riktigt vad jag hade tänkt mig men.. det var skönt efteråt, så jag får väl tacka Ida för det 😉 
Image

Kommentera

