Viktoriadagen!

Fick reda på att det är Viktoriadagen idag, alltså min namnsdag, mammas, Izabellas, Grattis till oss hihi 😉 Men även till alla andra som heter Viktoria i första elr andranamn 😀

Strålande sol idag igen, bra humör. Vet inte om det bara är jag men det känns som om dessa senaste dagarna har gått hur snabbt som helst, har inte gjort någonting speciellt, så lite underligt är det allt. Men längtar tills helgen eftersom jag ska hem till pappa. Även tills nästa helg, då jag vet vad som händer fast ändå helt oklart. Haha 😉 Ska vi se om jag kan somna ikväll, eller om jag vaknar tidigt i morgonbitti. byee

ImageImage

One comment

Kommentera

