nu vaknar jag tidigt också

godmorgon!

Igår var det lite av samma problem, kunde inte sova, var ej trött. Så grejade lite med ett skolarbete. Men nu på på morgonen. Ställde inte klockan elr så vid denna tid. Men har alltså vaknat nu kl 7 av mig själv. Är inte ens trött.. Hmm undra vad det kan bero på, hehe ;p Skönt är det att inte vara trött iallafall 😉

Idag händer väl inget speciellt, skola-träning, det är det som jag har planerat. Men ändå känner jag mig lika glad som igår, Plus att vädret är super bra idag också 😀 (y)

Image
Kommentera

