svårt att sova

Ligger här i sängen och tänker på livet. Det är väl den största anledningen till att jag inte kan sova, att jag tänker för mycket på allt. Kan säga det redan nu, ni behöver inte läsa allt, bara en massa text om ingenting, eller? 😉 Så tänkte lägga in ett blogginlägg om ingenting.

Har nu i två dagar löpt en runda, ca 4 km och gått 1,5 km. Inte gjort detta på ett tag så det var sjukt jobbigt… Vill nu att detta ska hålla i sig så att jag inte bara slutar, då känns detta förgäves. Men två dagar är väl bättre än inget.

Annars denna vecka har jag väl tänk att få in iaf en likadan runda som jag gjort tidigare, men även ett konditionspass på gymmet. Och några gym/styrkepass. Hoppas bara att detta kommer ge resultat. Dock har jag inte tålamod till det, vilket är lite surt, och har kanske inte den rätta motivationen heller.

Förutom träning denna vecka ska jag också plugga, har ett stort samhällsprov imorgon som jag inte har pluggat så mycket till. Jag har skrivit alla instuderingsfrågor men ej gått igenom dem så jag vet vilka jag kan eller ej. Får väl ta o göra det imorgon på våran sovmorgon. Löser väl sig!
Även dessa hemska böcker ligger kvar och släpar.. ^h längtar tills jag är färdig med dem och arbetet som hör till.

Tatuering är också en sak som är i mina tankar just nu. Har mejlat med lika olika studios. (om någon har något förslag på en bra tatueringsstudio, säg bara till) Det jag väntar på just nu är väl att samla mod till mig men även kanske att fixa till kroppen lite innan.. Men får väl se hur det blir med den saken. Allt annat är bestämt, Text, placering, så det saknas bara nästan modet..

Nu har jag nog fått ihop en liten text om mycket fast ändå ingenting, hoppas att den inte var alltför tråkig att läsa. Men ifall ni har kommit hit ner och läser detta, har ni iaf lyckats att läsa hela texten, haha. Om ni inte har fuskat då.. men då missade ni det roliga i mitten 😉 puss hej nu ska jag försöka sova igen, om en stund kanske 😉

Kommentera

