Redan mars

Tänk va sjukt, det har redan gått lite mer än tre månader på året. Och det är en rätt långt tid, tycker jag iaf. Nu känns det att skolan har kommit igång också, eller är det bara jag som tänker mer på den nu när jag inte har bilteorin? haha, det kanske är så. Men skönt att ha det över och bara har skolan att fokusera på. Även träningen ligger jag lite i lä till. Hmm , nja det känns heller inte så bra. Vettisjutton vad jag ska göra. Vill så gärna få tillbaka min motivation! Menmen den kommer väl såsmåningom..

Nu denna vecka då fick vi helt plötsligt ett överraskningsprov, kändes det som iaf, av våran spanska lärare, jippii… Så det ska jag ha prov på idag. Hämtade även mitt körkort i måndags 😀 Superglad! haha Taggar också till helgen då jag ska upp till smögen och bl a kolla mellofinal 😀 Förhoppningsvis kommer Klara kunna följa med 🙂 Längtar!! 

Kommentera

