En obeskrivlig känsla

En sådan lättnad. Helt sjukt, det går verkligen inte att beskriva den. Har alltså tagit körkort idag 😀 Dagen efter jag fyllt 18 🙂 Jag är jätte glad över att jag fått ett  körkort och får köra bil. Men det som jag tror jag är mest glad över det är nog att jag klarade av den pressen. Jag klarade av detta helt på egen hand. Under denna tid har jag ställt mycket press på mig och nu släpper allt, verkligen allting. Så nu ikväll när jag pratade med mamma så började jag faktiskt gråta. Är så otroligt  lättad över att allt det är över och att jag klarade av det på egen hand, allt från betala det helt själv, spara ihop till den summan, även teorin som körningen och nu till båda proven. Som sagt, en helt obeskrivlig känsla!

2 comments

Kommentera

