Bättre födelsedag får man nog leta efter

Fyller alltså 18 år idag 😀 Vädret var perfekt, precis så man vill ha det. Våren är äntligen här, elr påväg? haha
Fick en skinnjacka som jag är otroligt nöjd med sedan även ett par vita converse som jag har velat ha ett tag 🙂

Fast måste erkänna det som har tagit upp det mesta av min tankeverksamhet idag är körteoriprovet. Åkte till Borås och skulle skriva vid tre. Var super nervös! I slutet när jag skulle klicka på avslutningsknappen var jag så nervös så jag ville inte se resultatet, satt bara där i ca 3 min o bara väntade. Men tillslut klickade jag och såg rutan med Godkänd 🙂 Gissa om jag blev lättad! Har bara uppkörning kvar som är imorgon. Det var teorin som jag var mest nervös över och tyckte var svårast, så hoppas att morgondagen också går an 🙂

Väl hemma väntade en jätte fin stor blombukett från min älskade far 🙂 Tack!

Åt en mycket god middag, plötsligt när vi precis ätit färdigt ringer det på dörren, ´tänker att det brukar aldrig vara någon som ringer på våran dörr. Menmen går o öppnar och där står Amanda, Klara, Pavya, Evelina och Lisa 😀 Oh kan säga att jag gott o väl blev överraskad, dem kom med tårta o sång 😉
Tårtan va super god, jätte fint o gulligt av dem att komma o överraska mig. Och det lyckades dem med! 😀

Alltså har haft en super bra födelsedag, allt från äggning (bra?) – vädret – godkänd – presenter – god mat – överraskad 😀 Bättre födelsedag får man nog allt ta o leta efter, eller aa vänta på 😉 Pusshej

BildBildBildBildBildBildBild
Kommentera

